Bootstrap Modal ve TinyMCE Yazı Editörü Kullanırken Input Text De Hata

Hiç yorum yok


Bu nasıl bir başlık diyebilirsiniz. Fakat daha uygun bir başlık aklıma gelmedi. Daha uygun bir başlık için önerisi olan arkadaşlar olursa iletirse sevinirim :) Şimdi gelelim sorunumuza.

Arkadaşlar bundan bir ay önce bir tane Yönetim paneli yazmıştım arayüz için Bootstrap kullanmış, yazılımı için de ASP kullanmıştım. Şekli şemali kullanımı çok güzel olmuştu. (Daha iyisini yapanlar elbetteki vardır. Bu benim için en iyisiydi :) . Panel bitti, çok güzel kullanılıyor fakat panelde bir şeyi test etmeyi unutmuşum. Panel de Haber düzenleme, Yazı dünleme kısımları modal larla açılıyor ve bu modal ların içinde TinyMCE yazı editörü bulunuyordu. Yazı editörü çalışıyor fakat, yazı editöründe bulunan link ekle, resim ekle gibi fonksiyonlara tıklayınca yeni bir küçük pencere açılıyor ve bunların içindeki input lara tıklanmıyordu, bir şey yazılamıyordu. Küçük gibi gözüken bu hata TinyMCE yazı editörünün bir çok özelliğinin kullanılmamasını sağlıyordu. Böyle bir hata ile karşılaşınca kendime nasıl öfkelendim anlatamam. panel bitmiş kullanılacak neredeyse ve böyle bir hata ile karşılaşıyorsun. Hiç mi aklına gelmez bunu başlarda denemek. Neyse kendime epey kızdım öyle söyleyeyim.

İnternetten ararttım bu sorunun çözümünü bulamadım ( ya da o an için bulamadım sandım), kendim denedim yapamadım, derken bilgisayarı kapattım kendime sinirli bir şekilde dışarı çıktım. Dışarı dediğimde cafe de arkadaşlarla çay içtim. Kendime kızgınlığımı unuttum ve eve döndüm. Sonra dedim tekrar şuna bir bakayım, yapabilirsem yaparım yapamazsam koy g. rahvan gitsin diyerek oturdum tekrar başına. Sonra 5 dakikamı almadı ve sorunu çözüverdim. Meğerse zaten çözümü birileri yapmış daha öncesinde ben sadece dikkatli bakamamışım :) Şu adresten sorunumun çözümüne ulaştım. http://stackoverflow.com/questions/18111582/tinymce-4-links-plugin-modal-in-not-editable

Ben yine de sizler için bunun için gerekli js kodunu paylaşayım.

Arkadaşlar eğer sizde  Bootstrap da modal kullanırken TinyMCE  yazı editöründe dediğim gibi input lara bir yazı giremez gibi bir durum ile karşılaşırsanız aşağıdaki kodu yazmanız yeterli.
Sorun nedir anlamayan arkadaşlar resime bakarak sorunu daha iyi anlayabilirler.



<script>
$(document).on('focusin', function(e) {
    if ($(e.target).closest(".mce-window").length || $(e.target).closest(".moxman-window").length) {
        e.stopImmediatePropagation();
    }
});

</script>


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder