Merhabalar Bu Bloğumun ilk yazısı Olsun

Hiç yorum yok
Merhabalar,

Gece saat 2 de yatağa girdim ve dedim ki 'bu sefer uyuyacağım'. Sonra bir o yana bir bu yana dön yine uyuyamadım. Ondan sonra yatarken aklımda olan ve uzun zamandır yapmaya üşendiğim, daha doğrusu yapmayı salladığım bir iş geldi aklıma. Hemen uzun zamandır salladığım bu işi anlatayım sizlere.

Ben normalde Maden Mühendisi olmama karşın nedense işimi pek sevemedim. Bu yüzdendir ki genelde Web Tasarımı ile uğraşmayı, Asp ile içli dışlı olmayı hobi haline getirdim. Gel zaman git zaman, Arayüz tasarımınnda kendimi güzelce ilerlettim diyebilirim. Tabi aynı zamanda ASP de de kendimi ilerlettiğimi söyleyebilirim. Bu sırada şunu fark ettim, bana ASP yetmiyor ve artık yeni hızlı çalışan güzel bir dil gerekiyor. Ve böylelikle Python Programlama Dili ile tanıştım. Kendisiyle halen daha uğraşıyorum Bir gün Öğreneceğim :) Ve bu kadar şeyi niye anlattınm diye sorarsanız. hemen yanıtlıyorum. Arayüz tarasımını öğrenirken, Tasarlarken, ASP ile bir şeyler yazmaya çalışırken, karşıma çıka hataları, karşıma çıkan zorlukları, tasarımımı ya da yazılımımı etkileyen olumsuzlukları, gidermeye uğraştım. Kimi zaman saatlerce uğraştım, kimi zaman günlerce uğraştım. Bu iş olmaz dediğim zaman kendimi kandırdım ve yine üzerine gittim. Ve sonunda yaşadığım sıkıntıları giderdim. Böylece kendime o konu ile ilgili yeni bir bilgi katmış oldum. Kendimi tekrardan tazeledim, tekrardan tazeledim.

İşte anlattığım gibi bir şeyleri öğrenebilmek zaman istiyor, heves istiyor daha da önemlisi sabır istiyor. Bu bloğumdada sizlere öğrenirken zamanımı verdiğim kodları, kendi arşivimde duran ve arada baktığım kodları burada sizlerle paylaşacağım. Ne zama yeni bir şey öğrenirsem burada paylaşıp; hem sizinde böyle bir şeye ihtiyacınız olduğunda yanınızda olacağım hem de ilerleyen zamanlarda kendime acaba nasıl yapmıştım dediğimde dönüp bakabileceğim faydalı bir arşivim olacak.

Sizlere keyiflli güzel günler dilerim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder